Prosjektets dato: Mai 2020 – Juni 2020
Denne kundecasen er tatt fra Clutch. Clutch er en plattform som intervjuer kunder og samler inn data.
«Det er viktig å jobbe med folk som er ærlige, og det er tilfellet med Snille Tips. Jeg hadde en god følelse av dem fra begynnelsen.«
Om bedriften
Østlandsjord produserer og distribuerer jord og pukk. Østlandsjord har levert til både privatkunder og entreprenører i Asker, Bærum og Oslo i snart 60 år.
Problemet
«Vi trengte ny nettside og hjelp med markedsføring. Når vi la ut et nytt produkt på nettsiden, hadde vi ingen måte å få ut ordet på.«
Løsning
«Snille Tips utviklet nettsiden vår for oss. De hjalp oss med markedsføring og vedlikehold av nettsiden.»
Investeringen
«Vi investerte i utgangspunktet 15 000 kr og 1 000 kr per måned for å vedlikeholde nettsiden. Vi betalte også mellom 10 000 – 20 000 kr for markedsføringen.»
Hvorfor valgte dere Snille Tips?
«Vi kom i kontakt med Snille Tips gjennom kjennskap. Vi likte at de var unge og lidenskapelige. De ønsket virkelig å prestere bra og hadde gode priser, så vi bestemte oss for å samarbeide med dem.»
Resultatet
«Etter de hjalp oss med nettsiden vår, rangerte vi på hundrevis av søkeord i søkeresultatene. Nettsiden vår er mye mer synlig nå.»
Kommunikasjon
«Vi kommuniserte via telefon. Vi hadde også en videosamtale hvor vi snakket om hvordan nettsiden skulle se ut. Jeg kunne kontakte dem hvis jeg hadde noen detaljer jeg ønsket å inkludere.»
Hva imponerte deg mest?
«Det er viktig å jobbe med folk som er ærlige, og det er tilfellet med Snille Tips. Jeg hadde en god følelse av dem fra begynnelsen.«
Har du noen råd til potensielle kunder?
«Ikke vær redd for å stille spørsmål. Muhanad er ekstremt hjelpsom når jeg lurer på noe.»